gelukkig nieuwjaar!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Soufrière, St. Lucia van Joanneke Buizer - WaarBenJij.nu gelukkig nieuwjaar!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Soufrière, St. Lucia van Joanneke Buizer - WaarBenJij.nu

gelukkig nieuwjaar!!!!!!!!!!!!!!

Door: Joanneke

Blijf op de hoogte en volg Joanneke

02 Januari 2007 | St. Lucia, Soufrière

Hallo lieve allemaal

Ik wil iedereen even al het beste wensen voor 2007. Ik heb het jaar zelf goed ingeluid met een chuve. Daybreak party. Ik lag om 7 uur in mijn bed, dus ik was wel blij dat ik vandaag pas om 3 uur hoefde te werken.
Ik hoop dat jullie het nieuwe jaar allemaal net zo goed hebben ingeluid als ik, anders wil ik best een flesje rum sturen, zodat je dat alsnog kan doen.

Dikke kus

• 02 Januari 2007 - 13:12

Jeroen:

Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar joanneke.. heel veel plezier daar nog de komende tijd.

Gr van ons allemaal hier.

• 02 Januari 2007 - 18:43

Ton:

Ook van ons de beste wensen voor 2007. Voor dat flesje rum hou ik me uiteraard aanbevolen.
    Groetjes, ook van Anneke.

• 02 Januari 2007 - 19:07

Lotte:

Hey Jo,
    Gelukkig nieuwjaar!!! Lekker goed gevierd daar...
    Heel veel plezier nog.
    Dikke kus Lotte

• 02 Januari 2007 - 19:09

Gerard En Joke:

Hoi Joanneke,

Een heel gelukkig nieuwjaar!!!

Veel liefs Gerard en Joke

• 11 Januari 2007 - 08:16

Ruben:

Heej Jo
    Jij ook nog een heel goed 2007. Ik vond het echt super dat je had gebeld. Hier gaat alles verder prima.
    Dikke kus

• 11 Januari 2007 - 23:50

Han En José :

Hoi Joanneke,
    Van ons drieën ook een gelukkig nieuwjaar. Je leest het goed. José is bevallen een zoon "Mart".

Gr.José, Mart en Han