Fijne kerst - Reisverslag uit Soufrière, St. Lucia van Joanneke Buizer - WaarBenJij.nu Fijne kerst - Reisverslag uit Soufrière, St. Lucia van Joanneke Buizer - WaarBenJij.nu

Fijne kerst

Door: Joanneke

Blijf op de hoogte en volg Joanneke

25 December 2006 | St. Lucia, Soufrière

Hallo allemaal,

Fijne kerst en alvast een gelukkig nieuwjaar. Ik weet dat ik een beetje laat ben, maar het voelt ook niet echt kersterig hier. Het is gewoon 30 graden, de zon schijnt en de zee kabbelt. De palmbomen staan net zo fier als anders, het enige is dat alles eruit ziet als een winkelstrat in Nederland. Ik heb een palmboom als kerstboom in mijn voortuin staan, hihi.
Na de verkiezingen, wat hier een erg groot feest is, is er nu dus kerst, wat een nog groter feest is, daarna oud en nieuw, wat nog erger schijnt te zijn. Kortom, veel katers op het werk, maar dat maakt niet uit, want die heeft iedereen, zelfs de baas zijn baas, dus alleen maar lol hier in de zon.
Gisteren is mijn Amerikaanse huisgenoot vertrokken, ja jullie wisten niet dat ik die had, maar ja dus. Hij was hier voor zes weken en is vertrokken, vanwege een infectie in zijn been. Hij komt wel weer terug en dat is wel gezellig, want er is nu altijd iemand thuis en hij is grappig, verder is het net alsof ik in Amsterdam ben, omdat hij zoveel jointjes rookt dat ik er zelf high van wordt, haha.
Verder zijn de feestjes ungoing en gaat het met de stage zelf ook erg goed. Het eiland ontdekken gaat een beetje langzaam, omdat ik maar een dag in de week vrij heb en dan meestal op het strand lig te bakken, maar door een aantal contactjes kan ik wel allemal dingen gratis doen. Nu nog even de tijd vinden om dat te doen.
Ik moet stopppen, want ik ben op het werk en de baas komt zo binne, maar hele dikke kerstkus en een gelukkig nieuwjaar.

  • 26 December 2006 - 17:41

    Ton En Anneke:

    Hangen er wel lammpjes in je kerstpalmboom? Hier is het ook niet echt kerstig alles is nog zo groen en de bollen komen al boven. Maar eerst komen nog de olliebollen. Groeten Ton en Anneke

  • 27 December 2006 - 12:44

    Jeroen:

    he Jo

    Top dat je het daar zo naar de zin hebt. Bij ons ook alles goed. Ik en al je collega's van het Oaldershoes wensen je ook een hele goede jaarwisseling met veel drank en gezelligheid en een gelukkig en gezond 2007

    Gr Jeroen

  • 30 December 2006 - 08:10

    Ciska En Gerben:

    hoop dat je ook fijne kerstdagen hebt gehad en een gelukkig nieuwjaar feestgroet ciska en gerben

  • 01 Januari 2007 - 14:21

    Silvie:

    Hee jo!
    leuke jaarwisseling gehad? of ben je t nog flink aan t vieren, heb nml geen idee of de tijd daar voor of achter loopt.. Bij mij was t een top feestje, weer heerlijk doorgetrokken tot een uurtje of 8, dus ik ben nu nog herstellende... Ik wil je alvast een super jaar wensen, zowel een gezellig als een gezond jaar! tot snel!
    liefs silvie

  • 07 Mei 2007 - 22:02

    Sandra:

    we hebben ons hondje!! ze heet CJ en ze is super. Oja onze vakantie was ook super, heerlijk strand en de cocktails nog beter. Kreeft in overvloed als je er 1 op heb vragen ze gewoon of je er nog 1wil. heerlijk genoten dus.groetjes en veel liefs je Sannie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joanneke

Ik ga 4 maanden naar Zuid-Afrika om daar een humanitair project te lopen en om daarna nog een paar weken rond te trekken.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 20792

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 22 Juni 2014

Cambodja

14 April 2006 - 23 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: