ik kom alweer bijna thuis!! - Reisverslag uit Soufrière, St. Lucia van Joanneke Buizer - WaarBenJij.nu ik kom alweer bijna thuis!! - Reisverslag uit Soufrière, St. Lucia van Joanneke Buizer - WaarBenJij.nu

ik kom alweer bijna thuis!!

Door: Joanneke

Blijf op de hoogte en volg Joanneke

05 Juni 2007 | St. Lucia, Soufrière

Hallo lieve allemaal,


Hoe gaat het in Nederland?
Ik kom er al weer bijna aan, maar ik geloof dat ik weer eens zo aardig ben geweest om heel lang niks van me te laten horen, dus laat ik iedereen maar weer eens even inlichten.

Ik ben op het moment bezig in F&B en de stage verloopt nog steeds goed. Als project ben ik het resort aan het klaarmaken voor het orkaan seizoen, wat nog een hele klus is, aangezien ze dat eigenlijk in jaren niet meer hadden gedaan. Verder heb ik een baan aanbod afgedaan, omdat ik toch een beetje gek word van het leven in een klein dorp, waar eigenlijk niet zoveel te doen is.

Mama is langs geweest, samen met Homme en we hebben iets meer van het eiland gezien. We zijn wezen shoppen. Hebben verschillende stranden afgestruind. ( is niet zo moeilijk, want ze zijn allemaal best klein.
We zijn naar verschillende watervallen geweest en hebben walvissen zien springen in het water. Verder hebben we veel lekker gegeten en bijgekletst en voor iedereen die mijn moedertje kent weet dat daar natuurlijk gezelligheid en een glaasje wijn bij komt kijken.
Het was super om ze weer te zien en zij begrijpen nu ook beter waarom ik twaalf baby’s in mijn buik heb van twaalf verschillende vaders (is de roddel). Ik heb al een memo de deur uitgestuurd om alstjeblieft aan me te vertellen of je de vader van mijn baby bent, want met twaalf onbevlekte onvangenissen ben ik niet zo heel erg blij, vooral omdat ik in de war ben waar baby’s nou vandaan komen?!

Vorige week ben ik naar Martinique geweest. 2 uur op de boot en toen shoppen ................................ waren alle winkels dicht, hebben we toch een heleboel lol gehad op het strand en met het drinken van echt Nederlands Heineken. Dat is toch wel wat anders dan de op St. Lucia gebrouwen Heinekens.

Gisteren ben ik met Kelly en Danielle het eiland over gecruised. We zijn naar Marigot Bay geweest (sorry mam, het is toch wel erg mooi) om te ontbijten, daarna door naar Rodney Bay om the shoppen en daarna door naar Grand Anse, een super mooi strand aan de Atlantische kant met echte golven en het enige strand waar zeeschildpadden hun eieren leggen. Zeggen ze, want vorige week heeft er eentje ook eieren gelegd op het resort en als ik mazzel heb komen ze uit als ik er nog ben. Schattig he!!!!!!!!
Al met al dus weer een super dag. Mat veel zand in mijn string uit eten en daarna een lekker pilsje.

Al met al dus weer veel gebeurt en dat is nog lang niet alles, maar ik beloof dat ik alles vertel als ik terugkom, inclusief foto’s en muzikale begeleiding.
Ik zie uit naar de roseetjes die genuttigd gaan worden en natuurlijk echte mayonaise, broodje frikandel speciaal, kaas, bitterballen, maaltijsalades en wat al nog meer

Maar ik zie nog het meest uit naar jullie gezelligheid.

Hele dikke kus

  • 05 Juni 2007 - 23:10

    Marijn:

    EEEJ Zussie! leuk dat je het nog steeds relaxed hebt daar... Ik ga binnenkort naar Spanje en dan ga ik je weer missen.... pffff nouja daarna zullen wij elkaar weer treffen.. en dan aan de wijntjes he!!!.

    Maak er nog wat moois van daar en tot snel.

    Liefs je kleine brüder.

    Marijn

  • 07 Juni 2007 - 12:47

    Marieke:

    ik vind het inderdaad wel weer eens een keer mooi geweest met dat geouwehoer op een tropisch eiland en andere exotische bestemmingen. het wordt tijd dat je weer eens naar nederland komt om ouderwets te gaan terras hangen. ;)
    kus marieke

  • 14 Juni 2007 - 19:25

    Hansje:

    hoezo relaxed, 12 baby's, betekent later 12 pubers, onbevlekt ontvangen belooft ook niet veel goeds.... Ga nog maar lekker genieten, je kunt het je nu niet voorstellen maar je krijgt nog heimwee naar je kleine dorpje! Doe ze de groeten en knuffel xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joanneke

Ik ga 4 maanden naar Zuid-Afrika om daar een humanitair project te lopen en om daarna nog een paar weken rond te trekken.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 20772

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 22 Juni 2014

Cambodja

14 April 2006 - 23 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: