duizenden penissen in mijn bed - Reisverslag uit Soufrière, St. Lucia van Joanneke Buizer - WaarBenJij.nu duizenden penissen in mijn bed - Reisverslag uit Soufrière, St. Lucia van Joanneke Buizer - WaarBenJij.nu

duizenden penissen in mijn bed

Door: Joanneke

Blijf op de hoogte en volg Joanneke

28 Oktober 2006 | St. Lucia, Soufrière

Hallo allemaal

Er is natuurlijk weer een heleboel te vertellen op het eilandje in de Caribean waar ik ben. Allereerst even voor anne en chris. Ik ben al uitgeroepen tot Femme Volle, wat betekent gestoorde chick en ik dans me hier ook op ht werk ellendig, maar de vogeltjes dans zit er niet in. Moet ik warschijnlijk naar het gesticht.
Sanne en Geesje hoe is het daar en wat zijn jullie sites om te volgen. Laat het even weten. Verder benik niet bij Sandals, maar bij Anse Chastanet en hier doen we niet aan ringen.
Over de penissen in mijn bed moet je je erg druk maken. Het zijn namelijk geen mannen, maar bedbugs. Penis in het patois. ze steken je helmaal lek en ht jeukt als de ziekte, maar nu zijn ze vrdelgt.
Verder ben ik een wedstrijdje begonnen met mijn general manager in wie het voor elkaar krijgt om met de meeste mensen naar bed te gaan volgens het roddelcircuit. het is 34/1 voor hem, maar hij zegt dat ik hem nog wel in ga halen.
Verder ben ik van housekeeping af en liep ik na twee dagen training al shifts in mijn eentje op de receptie van Jade Mountain. Het nieuwe resort met kamerprijzen vanaf $1000 per nacht.
Ben ook iets over het eiland geweest. Naar een vissersdorpje waar ze elke vrijdag een vissersfestival hebben. Heel gezellig. Verder heb ik een mannenfobie opgelopen. Er is een housekeeping jongen verliefd op me en hij houdt me in de gaten als een havik. Als er ook maar een andere mn in de buurt komt wordt ie al boos. Maakt het allemaal erg ingewikkeld.
Verder is het zon zee en cocktail en vanavond ga ik naar een rum festival met de baas. Ik ga me dus mar even mentaal voorbereiden op de kater morgen.

Groetjes en tot schrijfs.

Dikke kus Jo

  • 29 Oktober 2006 - 12:13

    Hansje:

    ben benieuwd naar jouw score: 1?

  • 29 Oktober 2006 - 17:38

    Michael:

    Hey Jo,

    Zal zeker je avonturen blijven volgen op St. Lucia. Volgens mij is het daar zon, zee en strand en af en toe wat werken, of niet? Lekker hoor! Geniet ervan , doe ik het hier in ZA!

  • 31 Oktober 2006 - 06:53

    Lotte:

    Hey Jo,
    super wat een leuke verhalen weer. Veel plezier nog met alle leuke feestjes....;-).
    Dikke kus Lotte

  • 04 November 2006 - 20:44

    Je Pa:

    Ak, gedraag je je wel?

    Ik heb je de afgelopen weken wel gemist, elke avond als ik naar huis ga na het werk denk ik vanavond doe ik 'Joanneke waar ben je nu'>>etc. Gelukkig had ik je vanavond aan de telefoon. Dat je 'op z'n Nina's' onthouden hebt, het klopt wel. Ik doe momenteel een badkamer bij mensen op Rozenburg, heel vrolijke lui, veel lachen en de badkamer is al een week te laat klaar. Heb met je zitten pronken, mijn dochter in de Carabean, ik ben blijkbaar toch ook maar gewoon een ouderwetse pa die trots is op z'n dochter.
    Nou,
    Nog wat knuffels voor de komende week,

    groeten van Marja en Nina(die ligt te slapen na een badje met een welterusten lotion erin)
    je pa

  • 10 November 2006 - 19:59

    Lis:

    hi meid,
    wanneer laat je meer fotos zien? Ben beniewed naar de $1000 kamers, couldn´t you arrange something for me? ;)
    Ik mis je "maar weet je wat dat is", hier in Ecuador bij het stand hadden we ook heerlijk ´s nachts een lekker wijn killen kunnen, haha.
    You probably mis you guy a lot, when is he coming?
    Besos y abrazos,
    Lis
    www.lisaisevenweg.web-log.nl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joanneke

Ik ga 4 maanden naar Zuid-Afrika om daar een humanitair project te lopen en om daarna nog een paar weken rond te trekken.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 20791

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 22 Juni 2014

Cambodja

14 April 2006 - 23 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: