jullie hebben de zomer gejat he? - Reisverslag uit Kingston, Jamaica van Joanneke Buizer - WaarBenJij.nu jullie hebben de zomer gejat he? - Reisverslag uit Kingston, Jamaica van Joanneke Buizer - WaarBenJij.nu

jullie hebben de zomer gejat he?

Door: Joanneke

Blijf op de hoogte en volg Joanneke

10 Mei 2006 | Jamaica, Kingston

Hallo allemaal

Haha gefopt, tuurlijk ben ik nog niet in Jamaica, maar ik mag lekker wel in september hihi.
Hier weer even een snel berichtje vanuit Zuid-Afrika. Het leven op de campus gaat gewoon door. Ons project loopt echt super goed en de mensen zijn erg open en aardig. Het slaapprobleem blijft, omdat het stappen hier gewoon gezellig is.
Verder gaat alles helemaal prima, alleen hebben jullie volgens mij onze zomer gejat. Ik weet het wel zeker, want het is hier om 6 uur al donker en overdag is het wel warm , maar in de bergen vriest het 's nachts zelfs.
Van het weekend zijn we naar Port Elizabeth geweest om the shoppen, want dat kun je hier natuurlijk ook gewoon. Verder leef ik hier op braai en verse ananas ( is niet helemaal waar, maar je was wel even jaloers he) hihi.
Ben ook naar een black rhino veiling geweest, maar het enige spannende daar was de chocolade taart, hoeioeioei lekker...........bijna beter dan sex.

Laat even van juliie horen, zodat ik weet wat er in jullie leventjes gebeurt. that would be nice.

Voor nou een hele dikke kus en veel plezier met onze zomer, jullie mogen em hebben, want ik heb hem straks 10 maanden.

Dikke kus Jo

  • 10 Mei 2006 - 19:51

    Ton En Anneke:

    Hoezo jullie zomer? Gewoon onze zomer hoor, maar wel heel lekker, we hebben er ook lang genoeg op gewacht. Hier is alles oké, en lekker goed slapen kun je hier joh.
    Kom dus maar snel weer terug. Groetjes Ton en Anneke

  • 10 Mei 2006 - 20:21

    Remco & Silvie:

    we lezen al wel weer dat je je wel vermaakt daar in t zuiden! We genieten hier lekker van een biertje op t terras in de zon, ma jij zal je wel vermaken met een lekkere glas/fles wijn! Zaterdag bruiloft van Karin & Jeroen, zal wel een gezellig feestje worden! Ik drink er in ieder geval één op je!
    liefs Remco & Sil

  • 11 Mei 2006 - 08:44

    Mariek:

    hey meis! jaja wij hebben ook eindelijk zomer! blij om te horen dat jullie project goed gaat! hier is het as usual, nog steeds lastig de balans te vinden tussen het terras en de bieb..;) hey meis doe t rustig aan en ik hoop snel weer iets van je te horen! dikke kus

  • 11 Mei 2006 - 10:39

    Cizz:

    he jo de eerste biertjes en wijntjes zijn al weer op het terras genuttigt en de eerste barbeknoei aangstoken en dus zijn we met zijn alle weer lekker vrolijk. dikke kus cizz

  • 13 Mei 2006 - 11:50

    Leroy:

    de zomer is hier al weer voorbij :( we hadden het een week mooi maar nu is het al weer klote.. maar super dat je het nog steeds naar je zin hebt en dat alles heel goed loopt ik loop momenteel praktijk, dat was afgelopen week echt klote met dat mooie weer!! het stappen gaat hier ook gewoon nog door en het is toch elke keer weer gezellig. helemaal met frank achter de bar!! nou meid geniet er lekker van daaro!!! kusz kusz

  • 14 Mei 2006 - 19:42

    Je Pa:

    doet me goed dat je zoveel plezier hebt. Je bent daar om te leren toch? Ik begin me zorgen te maken om jou, chocolade taart ipv?

    hier geen bijzonderheden,
    ja we hebben je zomer gepikt, de hele week al 25 gr. Doe een badkamer op het zuiden, 35 gr. dus, alleen tomaten plukken in de zomer is warmer, verder alles goed
    veel liefs
    je pa

  • 16 Mei 2006 - 18:21

    Ruben:

    Heej Mama :D
    Sorry dat dit de eerste keer is dat ik schrijf (slecht eiglijk). Ben blij dat je het zo leuk hebt daar, weet ik lekker wat ik ga krijgen volgend jaar :p Voor de rest gaat het hier super. Zelfs al een beetje bezig met plannen maken voor Dionysus, gaat super worden :D. Wel lekker trouwens onze zomer :p Dikke Kus!

  • 22 Mei 2006 - 16:29

    Hansje:

    Hai, zomer van niks, tenminste de afgelopen dagen. Slaap vooral lekker veel en ananas in witte wijn moet ook heel lekker zijn. xxxx!!!!

  • 26 Mei 2006 - 11:12

    Sandra:

    hai meis eindelijk een reactie van mij, ik denk echt wel aan je hoor maar ben nogal onhandig met de computer.Wij hebben net Hemelvaart achter de rug,het weer was minder af en toe regen maar toch een mega drukke dag.Eerst alleen binnen vol maar later ook het hele terras vol.Het liep super dus lekker gewerkt.Hopenlijk vermaak jij je nog een beetje daar,geniet ervan en we spreken elkaar snel weer,Veel LIEFS en groetjes SANDRA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joanneke

Ik ga 4 maanden naar Zuid-Afrika om daar een humanitair project te lopen en om daarna nog een paar weken rond te trekken.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 20794

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 22 Juni 2014

Cambodja

14 April 2006 - 23 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: