jullie hebben de zomer gejat he? - Reisverslag uit Kingston, Jamaica van Joanneke Buizer - WaarBenJij.nu jullie hebben de zomer gejat he? - Reisverslag uit Kingston, Jamaica van Joanneke Buizer - WaarBenJij.nu

jullie hebben de zomer gejat he?

Door: Joanneke

Blijf op de hoogte en volg Joanneke

10 Mei 2006 | Jamaica, Kingston

Hallo allemaal

Haha gefopt, tuurlijk ben ik nog niet in Jamaica, maar ik mag lekker wel in september hihi.
Hier weer even een snel berichtje vanuit Zuid-Afrika. Het leven op de campus gaat gewoon door. Ons project loopt echt super goed en de mensen zijn erg open en aardig. Het slaapprobleem blijft, omdat het stappen hier gewoon gezellig is.
Verder gaat alles helemaal prima, alleen hebben jullie volgens mij onze zomer gejat. Ik weet het wel zeker, want het is hier om 6 uur al donker en overdag is het wel warm , maar in de bergen vriest het 's nachts zelfs.
Van het weekend zijn we naar Port Elizabeth geweest om the shoppen, want dat kun je hier natuurlijk ook gewoon. Verder leef ik hier op braai en verse ananas ( is niet helemaal waar, maar je was wel even jaloers he) hihi.
Ben ook naar een black rhino veiling geweest, maar het enige spannende daar was de chocolade taart, hoeioeioei lekker...........bijna beter dan sex.

Laat even van juliie horen, zodat ik weet wat er in jullie leventjes gebeurt. that would be nice.

Voor nou een hele dikke kus en veel plezier met onze zomer, jullie mogen em hebben, want ik heb hem straks 10 maanden.

Dikke kus Jo