Wat een ellende - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Joanneke Buizer - WaarBenJij.nu Wat een ellende - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Joanneke Buizer - WaarBenJij.nu

Wat een ellende

Door: Joanneke

Blijf op de hoogte en volg Joanneke

21 April 2006 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Halloo lieve mensen.

Wat leuk dat jullie zoveel berichtjes plaatsen, dat vind Jootje wel gezellig. Ik heb de laatste paar dagen heel veel ellende gezien in de townships.
De mensen hebben hier weinig te eten en zijn allemaal afhankelijk van de omgeving. Verder heeft ongeveer 70% van de zwarte bevolking AIDS of HIV. en de gemiddelde sterf leeftijd is iets van 30.....................Maar dat is natuurlijk niet alles. Het is hier super weer en de giraffen lopen gewoon langs de snelweg. Verder zijn de droge witte hier in overvloed aanwezig en ze smaken zeker niet verkeerd.De avonden zijn erg gezellig en een zwaar slaap tekort is het resultaat. Dus oogjes dicht en snaveltjes toe en tot snel.

Dikke kus Jo

P.s. Joost stuur even je email adres aan me door, want die heb ik niet meer.

• 23 April 2006 - 13:53

Joost:

m'n email is joostschwering@hotmail.com
    good luck and keep in touch!!

• 24 April 2006 - 09:56

Irene:

hej lieve jo,
    hoop dat je fijne paasdaagjes hebt gehad in verweggistan, this een beetje gek hier zonder maatje... gelukkig heb ik de jeep in de plaats:-)
    dikke kus irene

• 26 April 2006 - 18:52

Bonne&Marion:

Zo te horen valt er daar heel wat te beleven! Helemaal goed......Geniet ervan!

Groetjes van Bonne&Marion

• 26 April 2006 - 19:54

Kim:

Dag Jootje!

Ik zie wel dat jij je daar op en top vermaakt!! Leuk om je verhaaltjes te lezen! Geniet ervan, want voor je het weet is het voorbij!

Liefs Kim