nog 8 weken; 3 weken school, 5 weken vakantie - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Joanneke Buizer - WaarBenJij.nu nog 8 weken; 3 weken school, 5 weken vakantie - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Joanneke Buizer - WaarBenJij.nu

nog 8 weken; 3 weken school, 5 weken vakantie

Door: Joanneke

Blijf op de hoogte en volg Joanneke

30 Mei 2006 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Hallo allemaal,

Hier weer even een berichtje vanuit Zuid-Afrika, waar het zonnetje lekker weer schijnt.
De afgelopen tijd is Zuid-Afrika een beetje van slag. De ene dag is het vet lekker weer, terwijl het iest verderop in het land ook al gesneeuwd heeft. dat slaat echt nergens op, want dat kennen ze hier helemaal niet.
De tours door het land gaan steeds verder en dit is echt een vreemd land. Stukjes lijken op Zwitserland, waar andere weer op Lanzarote lijken en zo zijn er nog veel meer landen gemixt in dit land. Het is wel echt heel mooi. Vorig weekend ben ik naar Tsitsikamma geweest. Dat is een natuurreservaat aan de Garden Route. De natuur is daar echt vet gaaf. Hiken in de bergen en slechts een paar meter verderop is de zee met een ruige kust. Daar heb ik een klif beklommen, dat was eigenlijk niet de bedoeling, maar het was wel vet stoer. Verder hebben we dat weekend gerelaxed en genoten van het hele gebeuren.
Afgelopen weekend zijn we naar Alicedale geweest om een beetje te chillen. Vrijdag wezen stappen in Grahamstown, waar de shotjes echt niet zo lekker zijn, maar wel in overvloed aanwezig. de behoefte aan alcohol is de rest van het weekend dan ook ver te zoeken geweest, maar het was wel erg gezellig.
Zaterdag nog lichtelijk verdoofd op een quat gestapt om even door een game reserve te crossen. Dat was echt vet gaaf!!!!!!!!!!!!
Zondag heb ik een slang vastgehouden. Ik ben trots op mezelf, want ik had niet verwacht dat ik dat durfde.
Het project loopt ook erg goed. We hebben het moeten uitbreiden, omdat we al min of meer klaar waren, maar nog tijd over hebben.
Sorry dat ik niet iedereen constant mail, bel of kaartjes stuur, maar zo ben ik nou eenmaal niet. Ik beloof dat ik het in Nederland allemaal goed maak onder het genot van een biertje/wijntje.

geniet op het terras en dikke knuffels.

ByeBye

Kus Jo

  • 30 Mei 2006 - 18:19

    Lee:

    hey hey... echt super tof dat je het zo naar je zin hebt!! hier is het mooie weer op sommige dagen ook ver te zoeken. heel veel plezier nog daaro en tot snel kusz kusz

  • 01 Juni 2006 - 21:19

    Jepa:

    goedzoak
    jepa

  • 08 Juni 2006 - 08:25

    Lotte:

    Ha Jo,
    wat fantastischa allemaal, leuke verhalen en foto's. Hier gaat het ook goed. Ben koffer aan het pakken, ga een week naar Helsinki, excursie. Lotteslaghekke@hotmail.com, kunnen we mailen.
    Heel veel plezier.
    Dikke kus Lotte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joanneke

Ik ga 4 maanden naar Zuid-Afrika om daar een humanitair project te lopen en om daarna nog een paar weken rond te trekken.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 20799

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 22 Juni 2014

Cambodja

14 April 2006 - 23 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: