eindelijk zomer - Reisverslag uit Delden, Nederland van Joanneke Buizer - WaarBenJij.nu eindelijk zomer - Reisverslag uit Delden, Nederland van Joanneke Buizer - WaarBenJij.nu

eindelijk zomer

Door: Joanneke

Blijf op de hoogte en volg Joanneke

26 Juli 2006 | Nederland, Delden

Hallo allemaal,

Hoe is het met jullie. Met mij bijzonder goed, ook al voel ik me nog wel een beetje overwelmd door het weer. Ik ben weer terug in Nederland en heb een super tijd gehad, maar ben me al weer aan het voorbereiden op de Carabien. Ik heb massa's verhalen te vertellen, maar het is natuurlijk het leuks om dat onder het genot van een drankje te doen. Ik kan helaas geen feest geven omdat ik weer even bij mijn moedertje woon, maar als ik een keer jullie kant op kom. dan moeten we zeker wat gaan drinken. Laat even weten wanneer iedereen op vakantie gaat enzo, want dan kan ik even kijken wanneer we gaan borrelen.

Dikke Nederlandse kus Jo

  • 26 Juli 2006 - 15:29

    Annie En Chrissie:

    Je weet ut: voor jou en Vin staat altijd de borrel klaar,..... of een twee-dubbele milkshake!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joanneke

Ik ga 4 maanden naar Zuid-Afrika om daar een humanitair project te lopen en om daarna nog een paar weken rond te trekken.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 20797

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 22 Juni 2014

Cambodja

14 April 2006 - 23 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: