Ik ben er weer - Reisverslag uit Delden, Nederland van Joanneke Buizer - WaarBenJij.nu Ik ben er weer - Reisverslag uit Delden, Nederland van Joanneke Buizer - WaarBenJij.nu

Ik ben er weer

Door: Joanneke

Blijf op de hoogte en volg Joanneke

30 Juli 2007 | Nederland, Delden

Hallo allemaal

Ik ben weer in het lekkere koude Nederland.

Ik ben donderdag aangekomen en ik zit helemaal vol verhalen, en ja ik heb ook foto's.

De volgende reis staat alweer gepland voor december, de States en Canada.

Lijkt me leuk om bij te kletsen ed. dus voor iedereen die geinteresseerd is, mijn nummer is 0652330823.

Dikke kus

  • 31 Juli 2007 - 11:15

    Bram En Petra:

    Welkom thuis, en gelukkig zien we je in november!?

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joanneke

Ik ga 4 maanden naar Zuid-Afrika om daar een humanitair project te lopen en om daarna nog een paar weken rond te trekken.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 415
Totaal aantal bezoekers 20759

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 22 Juni 2014

Cambodja

14 April 2006 - 23 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: